Veilig boven de vijftig. Dat moet normaal zijn en blijven. 

 

Neem daarom twee gratis proeflessen. Dat kan op maandagmorgen van 10.00u tot 11.00u of tijdens de gewone lessen.
Het is goed voor je:

-je weerbaarheid
-je ontspanning
-Je spierkracht
-Je souplesse en het vergroot je zelfvertrouwen.

 Vergroot je mentale en fysieke weerbaarheid.

 

Naast fysiek geweld is er natuurlijk ook mentaal geweld. De nadelige effecten hiervan moet je niet onderschatten.Het belangrijkste bij oudere is dat ze zich bewust worden van hun mogelijkheden en zeker hun onmogelijkheden. In je hoofd ben je nog jong, maar fysiek is dat wel anders. Je balans, spierkracht en snelheid hebben veel ingeboet.

Onze zelfverdediging/weerbaarheid of hapkido trainingen.

Wat leer je dan bij hapkido/ zelfverdediging? Op tijd signaleren van een probleem, ontwijken van een probleem. Onoverzichtelijke situatie vermijden en luisteren naar je innerlijke waarschuwing. Niet stoer doen, of op lastige situatie ingaan. Jezelf leren veiligstellen en in uiterste nood zo goed mogelijk te reageren zijn belangrijke pijlers.

Ontspannings oefeningen en controle van je ademhaling zijn ook onderdelen die onder de aandacht worden gebracht.

 Hoe vaak een training is bepaald u zelf. er bestaat al een strippenkaart van 10 lessen voor 70 euro.